Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony podmiotowej BIP
Wstęp do deklaracji
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony podmiotowej BIP zgodnie
z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Deklaracja dostępności dotyczy strony podmiotowej BIP: https://glogow.bip.policja.gov.pl/
Dane teleadresowe jednostki
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie
ul. Obrońców Pokoju 17
67-200 Głogów
Tel.: 47 874 22 10
Fax: 47 874 22 15
Daty
- Data publikacji strony internetowej: 18 marca 2009 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 3 września 2025 r.
Stan dostępności cyfrowej
Strona podmiotowa BIP jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Niektóre dokumenty są niedostępne cyfrowo, ponieważ:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich treść i kształt,
- zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
- Nie wszystkie linki mają prawidłowo określony cel.
- Nie wszystkie zdjęcia i grafiki posiadają opisy alternatywne.
- Nie wszystkie tabele mają odpowiednio oznaczone nagłówki i tytuły.
- Nie wszystkie pliki do pobrania są dostępne cyfrowo lub posiadają wersje alternatywne.
- Nie wszystkie filmy posiadają napisy i audiodeskrypcje.
- Ze względu na ograniczenia serwisu nie wszystkie elementy mogą być oznaczone znacznikiem lang.
- Aplikacje typu „wirtualny spacer” nie są dostępne.
Treści nieobjęte przepisami
- Treści opublikowane przed 23 września 2018 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Na stronie mogą być treści, które nie zostały wytworzone przez nas lub na naszą rzecz.
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.
Ułatwienia na stronie podmiotowej BIP
- podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery),
- możliwość powiększenia czcionki,
- mapa strony.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 31 lipca 2020 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 3 września 2025 r.
Skróty klawiaturowe
Na stronie można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych. Nawigacja po głównym menu realizowana jest za pomocą klawiszy strzałek.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszelkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony BIP można zgłaszać do:
Damian Sosnowski
e-mail: damian.sosnowski@glogow.wr.policja.gov.pl
tel.: 47 874 22 48
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na zgłoszenie odpowiemy w terminie do 7 dni. Jeżeli nie będzie to możliwe, poinformujemy o nowym terminie, nie dłuższym niż 2 miesiące.
W przypadku odmowy lub braku reakcji można złożyć skargę, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich (www.rpo.gov.pl).
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Policji w Głogowie – ul. Obrońców Pokoju 17, Głogów
- Budynek dostępny dla osób na wózkach inwalidzkich tylko na poziomie parteru.
- Wydzielone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Komenda zapewnia możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego za pośrednictwem komunikacji elektronicznej. Wymagane jest wcześniejsze poinformowanie w celu umówienia terminu.